miercuri, 28 ianuarie 2015

Omologarea instalatiei gpl

        Astazi am fost la R.A.R. pentru omologarea instalatiei gpl. Ma gandesc de ceva timp sa imi trec masina pe gaz petrol lichefiat pentru a face putina economie, mai ales in vremurile astea de criza. Nu stiam ca trebuie facuta o omologare, pe langa asta sunt necesare si o serie de documente. Pentru ca sunt sigura ca mai sunt si alte persoane ca mine ca nu aveau idee despre ce trebuie sa depui, am decis sa va spun care sunt documente. Prin urmare pentru omologarea unei instalatii gpl la R.A.R ai nevoie de urmatoare: buletin de identitate, carte de identificare a vehiculului, certificat de conformitate, talonul autoturismului si doua abtibilduri gpl. Omologarea instalatiei nu se realizeaza imediat, aceasta se face in termen de patruzeci si cinci de zile de la data montajului acesteia pe masina.
          De asemenea, doar proprietarul poate efectua omologarea la R.A.R. O parte din prieteni, au montat deja pe masini instalatie si am avut ocazia sa merg si eu, dar de abia astept sa o vad montata si masinuta mea. Ei mi-au spus ca si-au redus costurile semnificativ, mergand pana la o reducere a acestora cu aproape 50%, de aia am decis ca este bine si pentru mine. In principiu, anual ajung la un rulaj de peste 25.000 de kilometri, cu tot ce inseamna vacante, pentru ca ne place sa plecam la drum cu masina, dar si drumul pana la serviciu, aproximativ 200 kilometri pe saptamana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu