vineri, 14 noiembrie 2014

Ingineri de 2 lei

M-am saturat de eternele ghinioane….parca nu se mai termina niciodata. Cea mai recenta dintre toate este legata de masina: Mi-am cumparat o masina fabricate in Franta si mi s-a stricat ceva la partea ei electrica. La prima vedere nu pare asa de rau dar problema e data de faptul ca nimeni nu a putut sa-si dea seama ce s-a stricat la ea si acum caut pe cineva care sa-mi traduca urgent cateva pagini din cartea ei tehnica.
Masina in cauza este un amarat de Renault Megane numai ca este generatie noua, este ultimul model din 2013. Asa ingineri prosti nu am mai vazut…cum sa te puna sa te duci sa-ti traduci cartea tehnica ca ei nu stiu sa o boaba de franceza. Cand m-am dus la ei mai ca aveau sa se scarpine in cap precum Dorel…sunt foarte dezamagit. Ma asteptam ca macar in reprezentanta sa reusesc sa fac masina..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu